Friday, June 10, 2011

skul is going to reopen le ...
dno wn hw to face the result @.@
tis time duno will fail hw many subject ..
bt i noe my geo sure fail wn ..
GOD bless me ..

do ntg during the holiday ..
1st week d holiday full of tuition ..
2nd week d holiday dno can do wat ..
i have many thgs hvnt do ..
but dno y ... lazy to do ..
say want start to do study ..
jz read 5 page of sejarah only , thn dnwn read le .. =.=

最近有一种压迫感
感觉到PMR好像要到了
我看我是疯了
不是读书读疯了
是玩游戏玩疯了
最近还迷上电视局
无可救药了
算了

避开你有多久了呢
我已经不知道了
不算是排斥你
也不知算什么
只知道不想看见你
他说我有必要怕你怕到这样吗
我想有必要
请原谅我
也反省一下你自己
是否太过于热情

你我有缘成为朋友
我不会恨你
讨厌你这感觉也说不上
再给我些时间
就好像我用了2年的时间来往了你们
所以我会在选择忘了你
就这样
有缘我们还会是朋友
无缘的话你我俩只能是陌生人

No comments:

Post a Comment